Translate

wtorek, 30 września 2014

Wszędobylstwo cz.7 Polska : Zamek Chojnik i okolice dzień 2

Cześć!!
 


  Drugi dzień zacząłem klasycznie od śniadania z kawą i przygotowaniem do zdobycia zamku (jakkolwiek to brzmi). 
Przeżyjcie to ze mną jeszcze raz. Kurczę fajnie było :D

 8.30:

Początek czarnego szlaku



Jesień, jesień, piękna złota polska jesień. :D

Uwielbiam takie widoki
Idąc dalej o wczesnej porze, można a nawet trzeba kosztować się widokami przyrody, więc bacznie obserwowałem. Pozwólcie że będzie troszkę więcej zdjęć. Najlepiej oczywiście pojechać, zobaczyć, wdychać tą niesamowitą aurę. :D


Moja ukochana mówi że to  zdjęcie z 2 perspektyw. Coś w tym jest.

Już wiem na czym wzorował się G. Lucas z maską Dark Vadera :D

Znalazłem taki kamyk....

Jesienna panorama zza drzew
Za chwilę pojawił się przede mną zamek :


Dla zachęty dodam że warto zobaczyć sobie niektóre zdjęcia tego zamku z lotu ptaka lub z oddali. :D . Robią wrażenie :D




Dziedziniec zamku
Mury dziedzińca mówią za siebie
Okno na świat
Spacer wokół zamku
Widok  prawie z każdego zamku
Korytarz z tajnego przejścia
Do tajnego przejścia trzeba było mocno przykucnąć.

Bez komentarza

Zamek skończyłem zwiedzać tradycyjnie na wieży :


I jak wrażenia z zamku? Oprócz Sobieszowa, który zwiedziłem postanowiłem też przekonać się co się kryje w słynnym uzdrowisku w pobliskich Cieplicach. O tym w następnym poście. 

Pozdrawiam Was Wszystkich
Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz