Translate

wtorek, 16 grudnia 2014

Wszędobylstwo cz.12 Hiszpania. Granada cz.4

Tak jak obiecałem :D

Granada a właściwie Alhambra cd. zdjęć i trochę mojego opisu. Zapraszam Was serdecznie.

Wiecie już że lubię chodzić swoimi ścieżkami? Tutaj też to się nie zmienia. Trochę zboczyłem z trasy wycieczki i dzięki temu zawsze mogę zobaczyć coś innego:



Modernizacja trwa cały czas....

Poniżej moja wersja :


Jedno z wielu miejsc w Alhambrze, które widnieje w folderach



Precyzja :D


Sufity po raz drugi

Aby oddać piękno tej architektury trzeba koniecznie to zobaczyć na własne oczy. Żaden aparat fotograficzny nie jest w stanie sprostać takiemu zadaniu. :D


Nie mogę się nadziwić :D




Dużo jeszcze? zapytacie? no nie. :D Nie dużo


Sufity po raz ostatni









Łuki, zdobienia. Mistrzostwo






i tak pora pożegnać się z Alhambrą. Z tym ostatnim zdjęciem przesyłam życzenia Wszystkiego co Najlepsze i Najwspanialsze w życiu i w każdej jego chwili


Ogrody Generalife w moim obiektywie


Pozdrawiam
Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

ps. w następnym poście : Granada swoimi ścieżkami ... :D

3 komentarze:

  1. Cudowna ta Grenada. Mi się też Barcelona marzy. Muszę kiedyś odwiedzić. W ogole całe Hiszpania piękna. Moja mama z tatą byli kiedyś w Grenadzie ze znajomymi z Francji. Chyba maja troszkę zdjęć. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Tak jak pisałem Kasiu starałem ograniczyć się ilość zdjęć. :D Tęsknię za Hiszpanią todo tiempo cały czas :D

      Usuń
  2. wooow! ale zazdroszcze!! Co prawda jesli chodzi o Hispzanie byłam tylko w Blanes i Barcelonie...ale nie znaczy to, że przestałam odkrywac Hiszpanie:D Co to , to nie:D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnego Nowego Roku :D
    -D.

    http://themusicwonderland.blogspot.com

    http://muzoland.blog.pl/

    http://krtek-on-vacation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń