Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Wszędobylstwo cz.13 Hiszpania.Granada swoimi ścieżkami cz.1

Cześć i czołem ! :D

Przemierzając Granadę natrafiam na przeróżne rzeczy zwracające moją uwagę. Są to przeróżne rzeczy, sytuacje czy ludzie.

Dzisiejszy odcinek mojego bloga powinien być zatytułowany "Sztuka zdobienia elewacji"

Historia upiększania mieszkań, budynków, architektury płytkami ceramicznymi sięga V tysiąclecia p.n. e, a ich kolebką można nazwać starożytną Mezopotamię.

Muszę powiedzieć, że nie spotkałem się dotychczas z takim wykorzystaniem kafelek 
(tzw. azulejos) Popatrzcie :

Płytki na elewacji domu


Portal do innego świata...


                                                                             Trylogia

                                


Proste i piękne i cieszy


Też ciekawe :D
Reklama nie musi być nudna
Innym elementem dekoracyjnym w Granadzie są talerze tak bardzo znane w dzielnicy Albaicín :



oraz jako ozdoba hotelu:

I na koniec graffiti - wdzięczny temat do fotografa. Przedstawię tu przykłady tych pięknych i tych brzydkich - tak dla równowagi



Skojarzenia to przekleństwo
Piękna metaloplastyka w szkaradnej otoczce
Mój ulubiony motyw. Uderzanie w dłonie w rytm flamenco


Muszę przyznać że uderzanie w rytm flamenco to nie jest zwykłe klaskanie. Jedna z dłoni musi być wyprostowana a druga klaskać w środek tej pierwszej. Zupełnie inaczej brzmi.


Sami powiedzcie jak tu się nie zatrzymać...
oraz taki obrazek:



na zakończenie tej foto opowieści Najlepsze zdjęcie jakie kiedykolwiek zrobiłem(tak mi się wydaje)
Graffiti może nie ciekawe ale klimat zdjęcia i te symbole ...

Pozdrawiam Was Wszystkich . Dziękuję za wszelkie dobre słowa. W następnym poście ostatni odcinek Hiszpanii. Też swoimi ścieżkami

Piotrek Floydomaniak Marchewa Wszędobylski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz