Translate

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Słowacki Raj cz. 3

Cześć :D

Jestem tydzień przed urlopem. Znowu te Czechy. :D, zanim pojadę pokażę Wam parę fotografii z opisami ze Słowackiego Raju.

Pamięć ludzka jest jednak wybiórcza, niestety nie robię notatek ani nigdzie tego nie zapisuję, jedynie to co zostaje to na zdjęciach i w pamięci...

Jednego i drugiego ze Słowackiego Raju jest mało, wręcz szczątkowo, ale jak już obiecałem pragnę się z obietnicy wywiązać.
Dodałem do pierwszego postu 2 zdjęcia (lokalu, który użyczył gościny, oraz okolicy tego miejsca)

Ze wszystkich sił pragnąłem wydobyć szczątki pamięci gdzież to bywałem w następnych dniach:

Dzień po Przełomie Hornadu był czas na regenerację sił poprzez zwiedzanie okolicy :

Betlanovce
 
 
w drodze na Spišský Štiavnik


Kolorowe domy to nieodzowny element tutejszego krajobrazu


Aż tyle zdjęć z dnia odstępu od szlaków. Teraz nie wiem, po prostu nie wiem. Jestem przekonany że w kolejnym dniu zaplanowany był szlak na Piecky. 
Dołączam mapę opracowaną na podstawie Google :



Wyjście na szlak oczywiście po śniadaniu, przez autocamping.  Trasa z przewodnika : Podlesok - Pila - Pod Vtacim hrbom - Klastorisko - Podlesok.



 
dla pewności lepiej się trzymać....




Czasem bywało i tak....

Atrakcje na każdym kroku


Wodne kaskady ... i nie zatrzymaj się tu


Przejście pod choćby taką kaskadą gwarantuje zwiększoną dawkę adrenaliny


Autor bloga właśnie na tej drabince
Bije się w pierś. Bardzo chciałem pokazać Wam chociaż część tego, nie jestem w stanie dotrzeć do materiałów źródłowych. Tyle zdjęć zachowało się z trasy na Piecky. 

1 sierpnia odpoczynek w Lewoczy :
















Tu nawet kosz na śmieci może być kolorowy


Tak to centrum Lewoczy

Lewocza to też miasto kultury

Moi Drodzy, jeśli czujecie się troszkę zawiedzeni macie prawo do tego, na przyszłość zweryfikuję moją pamięć oraz stan zdjęć  z wypraw.

W następnym poście : Maly Kysel,  spacerem po Hrabusicach,  Sucha Bela, która wcale nie była taka sucha... :D

Jeszcze raz proszę o wybaczenie z tak wręcz porażającej małej ilości zdjęć

Z pozdrowieniami dla Wszystkich czytających i podróżujących :D 
 

1 komentarz:

  1. Mam się czuć zawiedziona? Czym Piotruś? Post jest świetny, zdjęcia też. Mają duszę to trzeba powiedzieć otwarcie. Przepiękne miejsca.

    OdpowiedzUsuń